vibyggerislandrom.blogg.se

Slut på ledighet!

Publicerad 2016-04-17 22:19:07 i Allmänt,

Nu har vi inte skrivit på ett tag. Har heller inte snickrat nåt, måste vara ledig när solen skiner! :)

Förra helgen var det ju finväder så vi var bara till huset för att bygga en fin bänk 

Den här helgen har vi däremot snickrat på riktigt. Jens har fixat en plattform för ventilationsaggregatet och jag har provbytt filter för att kontrollera att jag kan. Det kommer tydligen bli min uppgift framöver. 

Mamma och pappa var här lördag och plockade skräp och höll i grejer och sånt som hjälpredor gör. :)

Själv har jag tejpat! 

Idag plastade vi kortsidorna på övervåningen. Dexter-feeling där nu! 

Plasten gör håret rätt.... Elektriskt! 

David kom förbi på en kopp kaffe, lät som vi fick godkänt på bygget än så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela